​​متفاوت ترین فروشگاه آنلاین شال و روسری
۰

انواع طرح‌های روسری و جذابیت‌ها و نکات آن

انواع طرح‌های روسری و جذابیت‌ها و نکات آن | روسریماه

روسری و شال یکی از متنوع‌ترین لوازم پوششی بانوان هستند. انواع مختلف طرح‌های این محصولات باعث شده تا دست شما برای انتخاب و خرید شال و یا روسری مناسب باز باشد. اما از یک طرف نیز وجود جذابیت‌های ویژه در هر یک از طرح‌های این محصولات باعث می‌شود تا نتوانید به سادگی تصمیم بگیرید که از میان این طرح و رنگ‌ها کدام یک را خریداری کنید.

 

انواع طرح‌های روسری و جذابیت آن

در حال حاضر روسری‌ها در انواعی از طرح‌ها تهیه می‌شوند. از جمله این طرح‌ها می‌توان مدل‌های سنتی، مدرن و تک رنگ را نام برد.

روسری‌های سنتی، دارای نقش‌های بوته جقه، گل و... هستند. طرح‌های مدرن این لوازم  نیز شامل طرح‌های نقاشی، کوبیسم و یا چهار خانه‌ای هستند و یا در مدل‌های زنجیری و یا کمربندی ایجاد می‌شوند. بعضی از طرح‌های روسری‌ها تک رنگ است. استفاده از یک رنگ در تولید این لوازم باعث می‌شود تا این دسته از روسری‌ها بسیار ساده طراحی شوند و برای استفاده‌های روزمره مناسب باشند. این روسری‌ها به طور معمول از جنس نخ تولید می‌شود. روسری‌های نخی تک رنگ به دلیل اینکه با انواعی از رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند کاربرد بسیاری زیادی نیز دارند. روسری‌های با طرح‌های مدرن به طور معمول در مجالس و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از انواع این طرح‌ها دارای جذابیت ویژه مخصوص به خود هستند.

نکات لازم برای خرید روسری مناسب

برای خرید این دسته از اکسسوری‌ها نیز مانند تمامی انواع خریدها باید به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله این نکات می‌توان به سر خوردن یا نخوردن آن، راحتی استفاده، عدم نیاز به مرتب کردن مداوم آن و ... اشاره کرد.

انواع طرح‌های روسری و جذابیت‌ها و نکات آن | روسریماه

توجه به جنس روسری

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید روسری مناسب، توجه به جنس این محصول است. در این زمینه لازم است بدانید که انواعی از جنس‌ها در تولید این دسته از لوازم شخصی زنانه و دخترانه، به کار گرفته می‌شوند. از جمله می‌توان به نوع جنس نخ، اشاره کرد، شال و یا روسری با جنس حریر، شال‌ها و روسری‌هایی از جنس ساتن و ابریشم نیز از دیگر انواع این لوازم هستند. هر یک از این جنس‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و کاربردهای مخصوص هستند.

به طور معمول در فصول گرم سال از انواع روسری‌های نخی استفاده می‌شود. حریر، پارچه‌ای لطیف، خنک و سبک است. روسری‌های از جنس حریر، قیمتی گران‌تر از نوع نخی این محصولات دارند و سرخوردن آن‌ها نیز بیشتر است. روسری‌های ساتن براق هستند و سطحی صاف دارند. از جنس ساتن، بیشتر در تولید روسری‌های مجلسی استفاده می‌شود. روسری‌هایی که از جنس ابریشم به وجود می‌آیند سبک، لطیف و مقاوم هستند. این دسته از لوازم زنانه را می‌توان در چهار فصل سال مورد استفاده قرار داد. به طور معمول این روسری‌ها مناسب استفاده در مجالس و مهمانی‌ها هستند و قیمت بالایی نیز دارند. علاوه بر توجه به جنس یک روسری می‌توانید طرح مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید. اما نکته قابل ذکر این است که در هنگام خرید روسری مناسب به رنگ پوستتان نیز توجه کنید تا با ترکیب مناسب روسری با پوست صورتتان جذابیت بیشتری ایجاد شود.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش